ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ''ΕΥΤΥΧΙΑ'' ΜΟΥ

2012-07-19 21:01


Νά μαι πάλι...Σήμερα λοιπόν θα σου μιλήσω για εμένα…

Είναι περίεργη μέρα η σημερινή και για αυτό θέλω να σου πώ…Ξέρω τους περισσότερους μπορεί να μήν τους νοιάζει, άλλους πάλι ναί…
Εγώ θα στα πώ και εσύ αν θές με ακούς!!!Ναί?ναι…
Σήμερα λοιπόν ψάχνω την ‘’ΕΥΤΥΧΙΑ’’ μου…Πως την λένε,δεν έχει σημασία…Θα σου περιγράψω όμως πως είναι και τα συμπεράσματα δικά σου…Είναι όμορφα,όλα είναι υπέροχα εκεί…Εκεί  εγώ ανασαίνω,ζώ,υπάρχω ...Η ψυχή της φωνής που έχει είναι μαγεία…Τα μάτια είναι σαν θάλασσα…Κάθε μέρα η σκέψη μου είναι εκεί… Δεν ξέρω αν έκανα εγώ  κάτι λάθος …Μπορεί, αλλά δεν μου είπε τίποτα…!!!
Το μόνο που θέλω είναι να έρθει πίσω.. Μόνο εκεί ΥΠΑΡΧΩ…Να το ξέρεις όταν γυρίσει τότε θα ξαναχαμογελασω πραγματικά Μακάρι κάποιος να μου έλεγε τι πρέπει να κάνω για να έρθει πίσω…Έτσι λοιπόν είναι η ‘’ΕΥΤΥΧΙΑ’’ μου…Χρόνια Πολλά ‘’ΕΥΤΥΧΙΑ’’ μου…Το δώρο μου για σένα είναι αυτό!!!
Ξέρω εσύ που με διάβασες σε μελαγχόλησα μα έτσι νιώθω σήμερα…Και να σου πώ και κάτι που το πιστεύω απολυτα…Δυστυχία είναι να έχεις την ‘’ΕΥΤΥΧΙΑ’’ δίπλα σου και να μην μπορείς να την αγγίξειςΤην καλησπέρα μου σε ολους σας!!!



 

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ''ΕΥΤΥΧΙΑ'' ΜΟΥ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ''ΕΥΤΥΧΙΑ'' ΜΟΥ

2012-07-19 21:01
Νά μαι πάλι...Σήμερα λοιπόν θα σου μιλήσω για εμένα… Είναι περίεργη μέρα η σημερινή και για αυτό θέλω να σου πώ…Ξέρω τους περισσότερους μπορεί να μήν τους νοιάζει, άλλους πάλι ναί… Εγώ θα στα πώ και εσύ αν θές με ακούς!!!Ναί?ναι… Σήμερα λοιπόν ψάχνω την ‘’ΕΥΤΥΧΙΑ’’ μου…Πως την λένε,δεν έχει...